KALİTE POLİTİKASI
Sürekli iyileşme ve gelişme odaklı, tüm çalışanlarımızın katılımı ve yönetimin desteği ile kalite güvencesi sağlanmış bir belgelendirme hizmeti sunmak için aşağıda belirtilen temel politikalar tavizsiz bir şekilde uygulanacaktır.
- Tüm adaylar için adil, tarafsız, güvenilir, erişilebilir, iş sağlığı ve güvenliği sağlanan ve her türlü ayrımcılıktan ve kötüye kullanımdan uzak, iç doğrulaması yapılan, kalite güvencesi sağlanmış bir belgelendirme hizmeti verilecektir.
- TS EN ISO/IEC 17024 standardının gereklilikleri her zaman yerine getirilecektir.
- Başvuru sahipleri ve adaylara Mesleki Yeterlilik Kurumu tarafından yayınlanmış yeterlilikler için tarafsız, adil, şeffaf hizmet ve değerlendirme imkanına erişim sağlanacaktır.
- Mesleki Yeterlilik Kurumu yetkilendirme kriterlerine uygunluğun devamı sağlanacaktır.
- Gizlilik, dürüstlük, bağımsızlık, güvenilirlik, objektiflik ve tarafsız muamele hususlarını etkileyebilecek ticari türden ya da başka türden hiçbir duruma izin verilmeyecektir.
- Çıkar çatışması ile ilgili risk analizi yaparak, çıkar çatışmalarını yönetecek, tarafsız, bağımsız, objektif personel belgelendirme hizmeti verecektir.
- Bütün başvuru sahipleri ve adaylar aynı değerlendirme ve gizlilik şartlarına tabi tutulacaktır.
- Belgelendirme için gerekli teknik şartlar belirlenerek başvurma isteğindeki herkesin ulaşabilmesi sağlanacaktır. Hizmetlere ulaşma imkanı, başvuran kişinin veya kuruluşun büyüklüğüne veya şirket yapısına bağlı olmayacak, herkes hizmetlere eşit olarak ulaşabilecektir.
- Tarafsızlığına zarar getirecek hiçbir faaliyette bulunmayacaktır.
- Belgelendirme talebinde bulunan başvuru sahipleri ve adaylara ayırımcılık yapılmayacak; belgelendirme hizmetlerine ulaşılması engellenmeyecek, belgelendirme işlemleri özellikle yavaşlatılmayacak veya haksız yere hızlandırılmayacaktır.
- İtiraz ve şikayetler, mümkün olan en kısa süre içerisinde, gerekli inceleme ve değerlendirmeler yapılarak mutlaka cevaplandırılacaktır.
- Başvuru sürecinden başlayarak her kişinin İş Sağlığı Ve Güvenliği önlemleri her aşamada alınacaktır.
- Hizmet mükemmelliğine ulaşabilmek amacıyla, dış ve iç denetime açık yürütülen faaliyetler ile ilgili tarafların katıldığı sürekli iyileştirme için her türlü metot geliştirilecektir.